知花竜海の音楽凡楽

ロック・レゲエ・ヒップホップ・沖縄民謡などをチャンプルーしたサウンドに、言葉遊びと深いメッセージをちりばめた歌詞で新世代の沖縄音楽を創り続けるミュージシャン/プロデューサー知花竜海(DUTY FREE SHOPP.)が、活動情報や日々のつれづれなどを書いていきます。

CHARAの「やさしい気持ち」を うちなーぐちで歌ってみた



沖縄本島の言葉「うちなーぐち」でヒット曲をカバーする
「うちなーぐちで歌ってみた」プロジェクト第六弾


CHARA/やさしい気持ち 沖縄語【COVER】
作詞/作曲:CHARA うちなーぐち訳:知花竜海

泣からん ゐなぐぬ肝清(ちむじゅらさ)想(うむ)い
うんじゅが多(うほー)く知らねー
あてぃなし肝心(ちむぐくる)っし
我(わー)笑顔(われーがう)んかい導てぃとぅらし欲(ぶ)さ
しかっとぅ 我事(わーくとぅ)抱ち呉(くぃ)りよー

ゑー いかなうんじょー
遊(あし)ばー成い欲(ぶ)さんちやてぃん
我(わー)志情(しなさき)故(ゆい)
自由(じゆ)ならんでぃち?
いゃー勝手(かってぃ)んでぃち わじみそーんなよー

  手(てぃー)繋(ちな)がな
  手(てぃー)や ちゃーくぬままどぅまし
  手(てぃー)繋(ちな)がな
  手(てぃー)や ちゃーくぬままどぅまし

慣りらんうんじゅとぅ我(わー)とぅぬ間(えーだ)んかい
かんし どぅー勝手(かってぃ)っし済(し)まびんなー?
言葉(くとぅば)っし言らんけー 只今(たでーま)言らんけー
うん事(ぐとぅ)や知らんどー
なー我(わー)事(くとぅ)止(とぅ)みんそーんなけー

  手(てぃー)繋(ちな)がな
  手(てぃー)や ちゃーくぬままどぅまし
  手(てぃー)繋(ちな)がな
  手(てぃー)や ちゃーくぬままどぅまし

御願(うにげー)
しかっとぅ 我事(わーくとぅ)抱ち呉(くぃ)りよー
なー離さん如(ぐとぅ)かちみとーりよー


-------------
ヒット曲を沖縄語に訳して毎月一本アップしていきます!
「うちなーぐちで歌ってみた」プロジェクトをやる理由

http://chibanatatsumi.ti-da.net/e9265319.html

-------------
【次回ライブ】
知花竜海 × 星の砂雑貨 presents 『Let's Go ゆかる昼ズ Vol.3』
場所 那覇 BOOK CAFE&HALL ゆかるひ
日時 10月8日(日)
Live:知花竜海(Acoustic)

Open 12:00
Live Time 13:00/14:00(各40分ずつ)
Close 16:00
料金 前売り予約 ¥2,000(予約特典として会場内「星の砂雑貨」コーナーで使える500円分の雑貨チケットが付きます。)
     当日 ¥2,000(特典無し)
     小学生以下無料 子連れOK
【予約 / 問い合わせ】
赤瓦レーベル longhai@akagawara.com
BOOK CAFE&HALL ゆかるひ 電話 098-860-3270
--------------
【CD購入はコチラから】


同じカテゴリー(うちなーぐちで歌ってみた)の記事

 
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。