知花竜海の音楽凡楽

ロック・レゲエ・ヒップホップ・沖縄民謡などをチャンプルーしたサウンドに、言葉遊びと深いメッセージをちりばめた歌詞で新世代の沖縄音楽を創り続けるミュージシャン/プロデューサー知花竜海(DUTY FREE SHOPP.)が、活動情報や日々のつれづれなどを書いていきます。

X JAPANの「紅」を うちなーぐちで歌ってみた



沖縄本島の言葉「うちなーぐち」でヒット曲をカバーする
「うちなーぐちで歌ってみた」プロジェクト第四弾


X JAPAN/紅(うちなーぐちバージョン)沖縄語【COVER】
作詞・作曲︰YOSHIKI うちなーぐち訳:知花竜海

大風(うふかじ)吹ちゅる くぬ街が ぃやー事(くとぅ)抱ちゅん
吹ち抜ちゅる風(かじ)んちょーん 目(みー)くーゆん

 ぃやーや逃(ひん)ぎてぃ行ちゅさ 
 何(ぬー)がなんかい追(う)わーゆる如(ぐとぅ)
 我(わ)んが目(みー)らんどぅあるい
 しぐすばんかい居(うぃ)しが

  紅んかい染みらったる くぬ我事(わーくとぅ)
   肝慰(ちむなぐさ)みーる人(っちゅ)や なー居(う)らん
  なー二度(にどぅ)とぅ 届(とぅどぅ)ちゅる事(くとぅ)無(ねー)ん
  くぬ想(うむ)い
  くぃーみちたる 志情(しなさ)きんかい
  ちゃー大(うふ)あびー


-------------
ヒット曲を沖縄語に訳して毎月一本アップしていきます!
「うちなーぐちで歌ってみた」プロジェクトをやる理由

http://chibanatatsumi.ti-da.net/e9265319.html

-------------
【次回ライブ】
知花竜海 × 星の砂雑貨 presents 『Let's Go ゆかる昼ズ Vol.3』
場所 那覇 BOOK CAFE&HALL ゆかるひ
日時 10月8日(日)
Live:知花竜海(Acoustic)

Open 12:00
Live Time 13:00/14:00(各40分ずつ)
Close 16:00
料金 前売り予約 ¥2,000(予約特典として会場内「星の砂雑貨」コーナーで使える500円分の雑貨チケットが付きます。)
     当日 ¥2,000(特典無し)
     小学生以下無料 子連れOK
【予約 / 問い合わせ】
赤瓦レーベル longhai@akagawara.com
BOOK CAFE&HALL ゆかるひ 電話 098-860-3270
--------------
【CD購入はコチラから】


同じカテゴリー(うちなーぐちで歌ってみた)の記事

 
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。